Πόσο σημαντική είναι η σωστή φωτογράφιση των προϊόντων της ιστοσελίδας σας;
Ας δούμε πόσο ρόλο παίζει μια σωστή φωτογραφία για μια καταχώρηση μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Και για την ακρίβεια, ας νιώσουμε την αγωνία των γονιών προκειμένου να βρούνε το ιδανικό προϊόν για το βλαστάρι τους.
Πλησιάζουν γιορτές, τα σπίτια θα γεμίσουν με συγγενείς και φίλους (πριν τον covid-19), με μυρωδιές, φωνές μεγάλων και μικρών. Δώρα θα πάνε και θα έρθουν και κάπου προς το τέλος της βραδιάς θα γίνουν και τα μεγάλα αποκαλυπτήρια για το δώρο του μικρού οικοδεσπότη από τους ευτυχισμένους γονείς.
Μέχρι εκείνη την στιγμή, όμως, έχουν περάσει ατελείωτες ώρες αναζήτησης στον τεράστιο χώρο του διαδικτύου. Αναζητώντας το ιδανικό δώρο, το καλύτερο προϊόν που θα μπορούσαν να προσφέρουν στο παιδί τους.
Η μητέρα αρκετά πριν έρθει ο καιρός της ανταλλαγής των δώρων αρχίζει την αναζήτηση. Κοιτάζει παιχνίδια, ρούχα, γυαλιά, παπούτσια, έπιπλα, ποδήλατα και οτιδήποτε άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς. Δεν μπορεί να καταλήξει κι έτσι ενημερώνει τον πατέρα πως πρέπει οπωσδήποτε να μπει στην διαδικασία και να την βοηθήσει.
Στο παιχνίδι, λοιπόν, μπαίνει και ο πρόθυμος μπαμπάς, ο οποίος κι αυτός αρχίζει να κοιτάζει δεξιά και αριστερά, ρωτώντας τους συναδέλφους για καμία ιδέα.
Αρπάζει το κινητό του κι αρχίζει να αναζητά τις επιλογές του μέσα από εκατοντάδες eshop και χιλιάδες προϊόντα.
Μετά από μέρες οι δύο γονείς βρίσκονται στον καναπέ και συζητούν τις επιλογές τους, δείχνει ο ένας, δείχνει κι ο άλλος, μετά από ανταλλαγή εικόνων και πιθανών επιλογών η μητέρα δείχνει ένα ζευγάρι παπούτσια. Το κοιτάζει ο πατέρας, το ξανακοιτάζει μέχρι που αποφασίζει να της δείξει ένα “παρόμοιο” ζευγάρι παπούτσια.
Κοιτάζουν και ξανακοιτάζουν. Τα δύο ζευγάρια μοιάζουν αλλά… δεν είναι ίδια.
Της μητέρας είναι ένα όμορφο ζευγάρι παπούτσια, αλλά το άλλο ζευγάρι φαίνεται να έχει ένα πολύ όμορφο, έντονο, ζωηρό χρώμα. Τα σχέδια μοιάζουν τόσο παιχνιδιάρικα, οι λεπτομέρειες και το φινίρισμα του το κάνουν να δείχνει απλά τέλειο.
Προβληματισμένοι, αποφασίζουν να ρωτήσουν το βλαστάρι τους, ποιο από τα “δύο” του αρέσει.
Το μικρό παιδί, πλησιάζει και πολύ γρήγορα με την παιδική, αθώα του ματιά αναφωνεί “Μα αυτά είναι τα ίδια!!!”
Η φωτογραφία είχε κάνει το θαύμα της. Το ίδιο προϊόν κι όμως τόσο διαφορετικό. Και η τιμή; Μα φυσικά η καλή φωτογραφία πληρώνεται.
Και πληρώθηκε.
Πλέον το εύκολο είναι να αποκτήσει μια επιχείρηση ηλεκτρονικό κατάστημα. Όπως εύκολο είναι να αρχίσει να πουλάει τα πολύτιμα προϊόντα του. Το δύσκολο είναι πείσει τους επισκέπτες πελάτες πως αυτά, τα δικά του, προϊόντα είναι καλύτερα από του ανταγωνιστή.
Και μια δυνατή φωτογράφιση μπορεί να απογειώσει τις πωλήσεις!
Για λύσεις φωτογράφησης προϊόντων ηλεκτρονικού καταστήματος, φωτογραφίσεις καταλυμάτων, φωτογραφίσεις ξενοδοχείων, food catalogue photo και πολλές άλλες υπηρεσίες επικοινωνήστε μαζί μας. Θα χαρούμε να σας δείξουμε δείγματα της δουλειάς μας και να σας δώσουμε ιδέες και λύσεις για την καλύτερη προβολή των προϊόντων σας.