Social Media Advertising ή Google Ads;
Πριν αρκετούς μήνες η πλατφόρμα του Facebook έπεσε για αρκετές ώρες;
Το αποτέλεσμα;
Μεγάλη οικονομική ζημιά και για το Facebook αλλά και για όσες επιχειρήσεις είχαν στηρίξει όλη τους την διαφημιστική στρατηγική σε ένα μόνο κανάλι.
Μεγάλοι κερδισμένοι όσοι είχαν επιλέξει να επενδύσουν στην διαφημιστική τους παρουσία και σε άλλα κανάλια (Social Media Advertising), όπως της Google ή να κάνουν κάποιο είδος native advertising, advertorial ή και όσοι έτρεχαν email marketing και διάφορα άλλα.
Με λίγα λόγια, ένα κανάλι δεν φέρνει την άνοιξη. Πρέπει η κάθε επιχείρηση να είναι παρούσα σε όλα τα πιθανά κανάλια και με κάθε τρόπο.
Στην Digiads μπορείτε να ενημερωθείτε για τα κανάλια διάθεσης που υπάρχουν αλλά και τις συνεργασίες μας με μεγάλους publishers για να έχει η επιχείρησή σας την απήχηση που χρειάζεται.
Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Join the discussion One Comment